• Doprava zdarma již od 2000 Kč

FAQ

Vše, co je k dispozici na našem e-shopu, bylo vyrobeno v naší továrně v Bielsku – Białé. Příze, kterou používáme, pochází převážně z Itálie, nebo z Rumunska a náš kašmír pochází z Mongolska.

Všechna složení našich výrobků jsou uvedena na našich webových stránkách. Ke každému výrobku jsou také přiloženy podrobné informace o jeho složení a pokyny k péči.

Doporučujeme dodržovat pokyny pro praní uvedené na štítku každého výrobku.

Využíváme Zásilkovnu, kde můžete využít dva typy přepravy: odeslání z podacího místa nebo kurýrem.

Vždy se snažíme odesílat objednávky co nejrychleji od jejich přijetí. V běžné sezoně expedujeme objednávky hned následující den, doba doručení je 2-3 dny. V době největšího provozu ve vánoční sezoně se však toto období může protáhnout až na více než týden.

Po odeslání zásilky vám e-mailem zašleme kódy pro sledování zásilek zaslaných společností Zasilkovna.

Díky našemu partnerství s online platební bránou Tpay můžeme rychle a bezpečně poskytovat online platební možnosti pro online bankovnictví, blik a platební karty. Je možné platit i na dobírku.

Platba na dobírku je možná u každé objednávky a u každé formy přepravy.

Pokud během procesu platby došlo k chybě, kvůli které nebylo možné platbu dokončit a systém Tpay neumožňuje další pokus, určitě vás budeme kontaktovat sami. V takovém případě na vás výrobek počká 24 hodin (bez víkendů), dokud nebude problém vyřešen.

V takovém případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli tuto chybu nahlásit provozovateli brány a vrátit vám zjištěný přeplatek.

K vrácení zboží lze využít Zásilkovnu a to do 14 dnů od převzetí objednávky. Vrácení zásilky je na náklady zákazníka a rovná se ceně poštovného, tj. cca 50 Kč. Tato hodnota bude odečtena od částky určené k vrácení.

Jakoukoliv objednávku nám můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. O svém odstoupení od smlouvy nás musíte informovat telefonicky nebo e-mailem na adrese: shop@piumo.cz.

K vrácenému zboží můžete přiložit formulář pro odstoupení od smlouvy na konci obchodních podmínek. Formulář je nutné přiložit v případě, že byla zvolena forma platby "na dobírku".

V současné době neodesíláme žádný newsletter, ale uchováváme kontaktní údaje těch, kteří projevili zájem o vytvoření zákaznického účtu. Nevylučujeme rozšíření nabídky pro stálé zákazníky.