• Doprava zdarma od 2000 Kč

Jak postupovat krok za krokem:

  1. Informujte nás, že si přejete zboží vrátit nebo reklamovat, ideálně e‑mailem nebo telefonicky.
  2. Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy nebo reklamaci.
    Formulář najdete v obchodních podmínkách, nebo Vám ho rádi pošleme e-mailem.
    Pokud nemůžete vytisknout, je možné formulář napsat i ručně, stačí uvést:
    • jméno a příjmení
    • číslo objednávky
    • číslo bankovního účtu (v případě dobírky)
  3. Zboží zabalte tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
    Originální obal není nutný, ale uvítáme ho.
  4. Pokud máte, přiložte také účtenku (není povinná, ale urychlí zpracování).
  5. Zásilku odešlete přes Zásilkovnu / Packetu – zvolte výdejní místo dle našich pokynů.
    (Konkrétní ID nebo adresa bude uvedena po domluvě.)
  6. Neposílejte balíčky do Z-BOXů nebo jiných boxů bez předchozí domluvy takové zásilky nemůžeme převzít.

Doporučujeme pro zaslání zpět využit Zásilkovny, ID pro vrácení je 94955473. Jedná se o nejlevnější a nejjednodušší způsob, jak nám produkty poslat zpět a nechat si vrátit peníze